اسام اس های عاشقانه (سری اول)

 

 

 

برای خواندن اس ام اس های عاشقانه  

روی ادامه مطلب کلیک کن 

 

میدونی کم جمعیت ترین جای دنیا کجاست ؟.....  

 

قلب منه که فقط تو توش ساکنی. 

 

*** 

 

امروز قلبم درد گرفته بود ! فکر کنم 

 

تپل شدی جات تنگ شده. 

 

*** 

 

من فقط تو رو 15 تا دوست دارم .  

اندازه 7 دریا و 7 اسمون و 1 دنیا . 

 

*** 

 

شما به علت حمل مرام و داشتن صفا به 

 

 حبس ابد در قلب من محکومید. 

 

*** 

 

به اندازه صداقت پینوکیو و رفاقت تام و   

جری و هوش و ذکاوت پت و مت دوستت دارم .

 

*** 

 

دیوانه را محبت آرام می کند 

 

مرا محبت تو دیوانه می کند .

 

*** 

 

از استوانم قلمی می سازم و از خونم 

 

مرکب تا برایت بنویسم  دوستت دارم .

 

*** 

 

قسم به love پاکم 

 

ز عشق you هلاکم 

 

ای گل ریشه ریشه i love you همیشه. 

 

*** 

 

 میگن شیشه عمر ادم ها اگه خیس بشه عمر شون کوتاه میشه 

 

می دونی چشمات عمر من هستند 

 

پس نذار خیس بشن .

 

*** 

 

اگه تو موهام مثل شپش باشی   

قول میدم برای موندنت  تا اخر عمر حموم نرم .

 

*** 

 

زندگی بدون عشق مثل شلوار بدون کشه 

 

عشق من کجایی ابروم رفت. 

 

*** 

 

می گن باران مظهر دلتنگی های عاشقانه است 

 

ببین چکار کردی که در اسمانش برف میباره 

 

*** 

 

اگه دیدی گوشه قلبت سنگینی میکنه منو ببخش  

 

گوشه نشین قلبتم. 

 

*** 

 

تنها برنامه ای که تکرارش ارزوی من است  

 

پخش زنده ی نگاه زیبای توست. 

 

*** 

 

گفتمش یک بوسه خواهم از لبت 

 

گفتا مخواه من بدهکارت نیم کزمن طلبکاری کنی 

 

گفتمش یار وفادار توام 

 

گفتا بس است من وفا کی از تو خواهم تا وفا داری کنی 

 

گفتمش شد ارغوانی چهره ام از هجر  

گفت می توان با اشک خون چهره گلناری کنی. 

 

*** 

 

ترک ما کردی برو هم صحبت اغیار باش   

با ما چون نیستی با هرکه خواهی یار باش. 

 

*** 

 

به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین 

 

گل سرخ برای تو بهترین کس دنیا می نویسم 

 

دوستت دارم. 

 

*** 

 

توی زندگی بعضی چیزها یزرگ  

 

بعضی چیزها کوچک 

 

بعضی چیزها ساده 

 

بعضی چیزها مهم هستند 

 

بزرگ مثل عشق . کوچک مثل غم . ساده مثل من  

 

مهم مثل تو.... 

 

*** 

 

صداقت و مهربانیت را میستایم 

 

صداقت را از کلامت و مهربانیت را از نگاهت. 

 

*** 

 

پیامت زیبا . مرامت بی همتا  

 

دوستیت پا برجا . به یادتم همه جا. 

 

*** 

 

 

 

 

اگه اس ام اس باحال داری بفرست  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد